LECTOR HONORIS PAUSA: ÎNGER, DEMON ȘI DUMNEZEI?

 

Despre Înger, Demon și ”Dumnezei”

 
(NE)SEMNIFICATIV

Ștefan-Bogdan Roman, ÎNGER, DEMON ȘI ”DUMNEZEI”

  Covor de frunze moarte

Covor de frunze moarte
Strivesc sub talpa mea;
Și gându mi-i la tine,
La toamna ce e grea...

Mirosul de castani
Adoarme simțul meu
...Și vântu trece, greu,
Acum!- prin gândul meu...

O carte excelentă, ca formă. Despre conținut n-am cuvinte. Pe moment. Ia s-o iau la bani mărunți, totuși!
Prin urmare, se ia un licențiat al Facultății de Electronică și Telecomunicații a Universității Tehnice ”Gh. Asachi”din Iași și se constată că ar fi comis a treia (deja!!!) carte de ”poezie”!!!
După :

Eu, tu și restul...(2015) 

* Trandafirul meu albastru (2016).

... Titluri chiar incitante, după formă, cum am precizat anterior.

Și-am găsit, spre norocul meu de cititor, și cel mai frumos vers al tuturor timpurilor:

DUMNEZEU ESTE IUBIRE!

Îndiscutabil, este adevărul suprem...din Biblie!

Prin urmare, conținutul acoperă perfect forma.

În schimb, toate, dar absolut toate celelalte versificații, stângăcii cu duiumul, l-au lăsat pe cititorul COSTEL ZĂGAN...RECE, FOARTE RECE.

Păcat, de nenumărate ori, păcat - de forma excelentă.

În rest, nimic.
Doar o carte care trece: greu, foarte greu!

Lector Honoris Pausa,

Costel Zăgan



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFRED ADLER - CUNOAȘTEREA OMULUI, 1926

IRINA BINDER, INSOMNII

CONSTANTIN NOICA, POVESTIRI DESPRE OM DUPĂ O CARTE A LUI HEGEL